FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Prophet [PP] Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
ROP
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NYSA

PostWysłany: Nie 1:04, 18 Gru 2011 Powrót do góry

Wybór postaci: Human Mystic -> Cleric -> Prophet -> Hierophant

Plusy
+najlepszy bufer dla łuczników (i nie tylko )
+najwięcej możliwości wyboru styly gry i broni/zbroi
+postać Ownująca prawie wszystkich na olimpiadzie

Minusy
-jak nie masz klanu/grajacych przyjaciół to zapomnij o szybkim lvlowaniu
-solo to czysty masochizm, alczkolwiek nie jest niemożliwe. SP zawsze się przyda...

Expienie
Zależy od zasobności portfela właściciela. Generalnie zawsze preferuję odpowiedni dobór nie tylko spota - czyli miejsca polowań, ale również i mobów na które poluję. Na NG podstawową umiejętnością jest Wind attack. Więc wybieramy te moby, które są podatne na atak tego typu. Generalnie prawie wszystkie oczka i nietoperze, niektóre szkielety. Widziałem wielokrotnie magów polujących na golemy i zombie. Bezsens IMVHO wziąwszy pod uwagę, że z reguły mają Strong MDef i na jednego moba trzeba zużyc 4-5 strzałów.
1-6lvl --- okolice startowej wioski Takling Island
6-10 lvl --- bierzemy zadanie The Guard is busy od strażnika Gilberta i zaczynamy bic Orki i Werewolfy. Po uzbieraniu i oddaniu kilku itemów (ja zawsze robiłem po 10 każdych) otrzymujemy taki zapas szotów, że do końca NG nie musimy się o nie martwić Szoty dostaje sie tylko za pierwszym razem. Potem to już tylko kasa
10lvl --- bierzemy zadania Spirit of Mirrors od Grand Magister Gallint oraz Sword of Solidarity od Grand Master Roien. Z każdego zadania dostajemy średniej klasy broń NG. Miecz można sprzedać. Adept Wand zostawiamy sobie. Dodatkowy zapas szotów.
10-19lvl --- przeleć do DarkElven village z użyciem Traveler Tokenów i bij nietoperze na Swamplandzie, a potem poszukaj Red Bat i dobijesz do nich do 20.

na 20 lvlu uczysz się podstawowej umiejętności ofensywnej - Disrupt undead. Ale proponuję zacząć jej używać od 25-30 lvlu. Do tego czasu masz jeszcze bardzo silnego Wind'a a Wind zżera mniej MP. Chyba, że masz mocno podkręconą topową broń (np. Staf of Life +6 i więcej)
20-25lvl --- oczka plaży na Langk Lizardmean Dwellings
25-28lvl --- oczka koło Dion. Oczka są x2 HP i dają jeden z najlepszych expów na tym lvlu. Bij je jak najdłużej.
25 lvl --- bierzesz w Gludio zadanie Lizardmen’s Conspiracy od strażnika Praga. W nagrodę dostaniesz 42 000 SP. Na skille/buffy jak znalazł. Zadanie jest powtarzalne. Jak je zrobisz 3-5 razy nie będziesz miał żadnych problemów z natychmiastowym wykupem umiejętności.
28-35lvl --- EG - Bersekery i Strain (Disrupt undead). Najlepszy spot - wbiegasz na EG, wchodzisz LEWYMI schodami. Strzeż się Hangman Tree (aggro i to silne )
Od czasu do czasu (co 1-2 lvle) leć na Hardins Academy i sprawdzaj, jak Ci się bije Fetered soul'e. Są to NAJLEPSZE IMO moby w całej grze. Dają dużo SP i Exp. Nawet niebieskie daja wiecej expa i SP niż jasno czerwone na Dragons Valley Możesz używac taktyki Root + Disrupt. Albo Disrupt, disrupt, odbiegasz kilka kroków, disrupt, odbiegasz disrupt. Oczywiście HP poty niezbędne. Przydałby się empower. Bijesz je do czasu aż nie staną się niebieskie
35-43lvl --- Hardins Academy - Fetered soule
44-52lvl --- Dragon Valley wejście od Death Pass. Wszelkiej maści szkiielety i bezgłowi rycerze. Oczywiście wszystkie undeady. Uwaga na aggro.
52- --- solo to masochizm. Ale jak Cię stać, to możesz zmienić broń na duale + armor LA i bic np. na cmentarzu

Dye
od A grade DYE 4 Con/Str 4 Wit/Men

Bufowanie:

Mag
Mental Shield, Magic Barrier, Shield, Concentration, Acumen, Berseker spirit, (Bless Shield), (Greater Shield), Bless the Body, Bless the Soul, Wind Walk

Tank
Mental Shield, Magic Barrier, Shield, Regeneration, Bless Shield, Greater Shield,
(Death Whisper), (Guidance), (Focus), (Haste), (Greater Might), Wind Walk.
Można jeszcze wrzucić Acumen (szczególnie Shilen Knight'owi). Szybciej wrzuca Hate.

Dager/łucznik/woj
Mental Shield, Magic Barrier, Shield, Death Whisper, Guidance, Focus, Haste, (Greater Might), Wind Walk.
Obowiązkowo dorzucić Acumen Dark elfom - Hex.

Dla wszystkich klas - na PvP obowiązkowo dodatkowo wybrane resisty (fire/water/wind/poison). Jak klan ma dużo wojen/wrogów to obowiązkowo ZAWSZE i każdemu Unholy resistance ( przeciw necro). Na moby typu Angel (VoS, MoS, niektóre cata/necro) - Holy resistance


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ROP dnia Nie 1:44, 18 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin